Scrapbooking, tutorials i més...

Scrapbooking, tutorials i més...

martes, 16 de julio de 2013

Organitzar whasitapes (masking tape)

He trobat aquesta idea que segur que us pot ser molt útil. A mi sovint em pasa que quan estic fent un projecte d'scrapbook i vull utilitzar un makingtape (whasitape) haig de mirar un per un el que millor queda, fàcil quan en tens pocs, però es va complicant a mesura que en tenim més. Aquí us deixo un truc que a mi em resulta molt pràctic: posar una petita mostra de cada washitape en un cartronet allargat. D'aquesta manera tens tots a  cop d'ull.

Espero que us hagi sigut d'utilitat!
una abraçada,
Meri

2 comentarios:

  1. mare meva quantes novetats, ole ole. Fins i tot un apartat i valoracio de botigues!!que has fet la ruta o q?molt guai tot i molt bona idea lo dels washis!!muaaa

    ResponderEliminar
  2. Wapa!! ja torno a ser aquí! a veure si aquests dies em dona temps a acabar un parell de cosetes que tinc començades!m'en alegro que t'agradi! quines ganes tinc d'anar a la fira de St. Feliu, ja vaig fent llista! jeje
    Petons!

    ResponderEliminar