Scrapbooking, tutorials i més...

Scrapbooking, tutorials i més...

jueves, 13 de diciembre de 2012

Postal 1er Aniversari

Aquesta postal ha sigut la primera postal que realment podria dir que l'he fet amb algunes tècniques d'scrap. Volia recollir els missatges de felicitació de part de tots els del claustre, però no volia fer-ho com sempre (postal on tots escriuen alguna cosa) , per tant s'em va acudir que cadascú tingués una targeteta on pogués expresar el que volgués i crear una butxaca a la postal per posar-les.
Espero que us agradi, a mi em compensa la ilusió que li va fer a la persona que ho va rebre! això no té preu.

Meri :)





1 comentario:

  1. m'encanta i també se que li va encantar a la destinatària!!!jejejej. Benvinguda al blog i al món del scrap...t'ho vaig dir això enganxa i t'acabaràs fentun blog i aquí el tens, jejejej.
    besitos i ja tinc ganes de veure més cosetes.

    ResponderEliminar